Schemat działania Przychodni Medycyny Rodzinnej od 16.03.2020 r.

16 marca 2020

Informacja dotycząca działania przychodni Medycyny Rodzinnej od dn. 16.03.2020 r.

 

- umawianie porad telefonicznych odbywa się tylko przez Call Center

tel. 22 508 15 52

Uprzejmie prosimy o cierpliwość. Nasze Call Center robi wszystko, co w naszej mocy, by pracować sprawnie.


- pacjent jest zapisywany, czeka o określonej godzinie na telefon od lekarza.
- prosimy o informowanie o potrzebach lekowych z odpowiednim wyprzedzeniem;

- jeśli umawiają się Państwo tylko w celu wydania recepty, lekarz wystawi e-receptę (poda Państwu jej numer) przez telefon;

- prosimy o weryfikację poprawności numeru telefonu w naszej bazie danych, w
innym razie nie będziemy mogli się do Państwa dodzwonić.




1. POZ ul. Sandomierska 5/7 w Warszawie - realizuje porady bezpośrednie
tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym i przeprowadzeniu ankiety
wstępnej zdrowotnej, ZE WZGLĘDU NA SYTUACJĘ EPIDEMIOLOGICZNĄ ORAZ OGRANICZENIA LOKALOWE TYLKO W UZASADNIONYCH PRZYPADKACH.


Prosimy o nieprzychodzenie wcześniej niż na 5 minut przed wyznaczoną
godziną, pacjenci dorośli przychodzą bez osób towarzyszących.


Rejestracja POZ tel. (22) 601 40 96


Prosimy o wyrozumiałość, robimy co w naszej mocy, żeby być przy naszych
Pacjentach.

 

PORADY TELEFONICZNE NIE DOTYCZĄ LECZENIA CHORÓB U NIEMOWLĄT I DZIECI.

Zachęcamy Państwa do utworzenia Internetowego Konta Pacjenta (IKP), które pozwoliPaństwu na otrzymywanie e-recept poprzez SMS i e-mail.

 

Pliki do pobrania: