Call Center CSK MSWiA

26 sierpnia 2019

Przedstawiamy kolejne zestawienie z cyklu „Szpital w liczbach”. 

Nasze Call Center odbiera tysiące telefonów w miesiącu. Każdego dnia to blisko 778 rozmów, co daje 65 zarejestrowanych połączeń na godzinę*. Tyle samo telefonów odbiera podczas swojej zmiany jedna rejestratorka. Niektóre rozmowy trwają minutę, inne 10 minut, a nawet dłużej. 

Rekordowy pod względem ilości odebranych połączeń był styczeń. Właśnie w tym miesiącu nasze rejestratorki odebrały blisko 23 tysiące telefonów. 

To praca tylko pozornie łatwa. Wymaga cierpliwości, skupienia i życzliwości. Dbamy o to, aby z łatwością mogli Państwo umawiać wizyty do naszych specjalistów. Jednocześnie ściśle przestrzegamy zasad dotyczących ochrony danych osobowych, zgodnie z wytycznymi RODO. 

Dla naszych pań rejestratorek wielkie brawa za pracę pełną poświęceń każdego dnia. 

 

*Call Center naszego Szpitala działa w godzinach 7:00-19:00, pod numerem telefonu: 

22 508 15 52